القاب

فاطمه دارای القاب بی شماری است؛ زهرا، صدیقه، طاهره، راضیه، مرضیه، معصومه، بتول، کوثر، حوراء انسیه، محدثه، حانیه، عذرا، مبارکه و لقب های دیگر. در این میان لقب زهرا از شهرت بیشتری برخوردار است و گاه با نام او همراه می آید، فاطمه الزهراء
زهرا در لغت به معنی درخشنده و روشن است. این لقب از هر جهت برازنده فاطمه است. از آن روزی که خود را شناخت و وظیفه خود را تعهد کرد تا امروز و برای همیشه چون گوهری بر تارک تربیت اسلامی می درخشد.
او صدیقه است. صدیقه فقط به معنای راستگویی نیست. بلکه به کسی گفته می شود که بتواند صحنه و صفحه دلش را به گونه ای آماده کند که مخاطب حضرت دوست باشد.
فاطمه، طاهره است پاک و منزه که «انما یرید الله لیذهب عنکم الرجس اهل البیت و یطهرکم تطهیرا» (سوره احزاب، آیه33).
او راضیه است. به مقام رضا رسیده است.
او مرضیه است یعنی کسی که مورد رضای خدا قرار گرفته است و پروردگار از او راضی است.
او معصومه است. انسانی که معشوقش خداوند است و او نیز مورد عشق پروردگار می باشد به مقام عصمت می رسد.
او بتول است. هیچ گونه آلودگی جسمانی نیز در او راه ندارد.
او کوثر است. کوثر به معنای خیر کثیر است، هم چنین به کثیر النسل هم گفته می شود، کما این که نسل فاطمه در جهان معادل ندارد. به حوضی در بهشت نیز کوثر گفته می شود. نام سوره ای در قرآن نیز کوثر است که مربوط به فاطمه است. (بانوی آفتاب، ص6)
او حوراء انسیه است. حوراء اشاره به بعد معنوی و انسیه اشاره به جنبه انسانی. یعنی مقام معنوی فاطمه در حد کمال در قالب جسمانی قرار گرفته است.
او محدثه است.کسی که ملائکه با او سخن می گوید و به نوعی محل فرود و مراتبی از وحی قرار گرفته و مکاشفاتی دارد. جبرئیل بعد از رحلت رسول الله به خدمتش رسید و صحیفه فاطمیه را به او وحی داد. این کتاب که هم اکنون در دستان مبارک امام زمان «عج» قرار دارد راجع به اولاد فاطمه می باشد.

 


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 10 فروردين 1393برچسب:, | 12:54 | نویسنده : ایمان تیموری |

نخستین ستاره ای بودی که در عرش به خورشید نبوت رسیدی؛ ستاره ای نیلی به رنگ جراحت آسمان و زخم زمان. ای ام ابیها! ای مهربان ترین مادر، حبیبه ی حق و شفیعه ی حشر! پدر و مادرم فدای پینه ی دست هایت باد. تو محور آسیای ایثاری و اولین علت خلقت. ای مادر رسالت و همتای ولایت! به روزهایی می اندیشیم که پس از واقعه ی عظیم غدیر، همراه با حسنین به خانه های اهل مدینه می رفتی و با بیان وحیانی خویش حجت الهی را بر غافلان، تمام می کردی و بدین سان از آغاز، حمایت از ولایت، سرلوحه ی خصایل آسمانی ات بود.
غبار غم از سیمای زیبای علی می زدودی و بر زخم های فزون از ستاره ی پیکرش که نشان از رزم با باطل داشت، مرهم می نهادی. فتوحات مولا، رهین مهربانی توست. هنوز خطابه های رسایت سراج راه مجاهدان است و بر آفاق تاریخ می تابد. پاره ی تن رسول یار بودی و یگانه یاور یکتا امیر عاشقان. تلألؤ ذوالفقارعلی، وامدار عزم و عزت تو بود. آنگاه که بر بی بصیرتان و دنیا پرستان غضب می کردی، غضبناکی آفریدگار قادر، آشکار می شد. رضای تو رضای حق بود و با خرسندی ات، تمامت اهل عرش و ساکنان قدس، قرین شعف می شدند.
وصله های چادر و بوریای خانه ات، تمنیات و تمایلات خاکیان را به هیچ می انگاشت. صالحان و صدیقین و مقربان ملکوت، آرزومند خدمتگزاری خاندان خدایی ات بودند و بانوان برگزیده ی حق ، رفت و روب آستانه ی خانه ی اهل بیت(ع) را تمنا می کردند و با این وصف، دستان مبارکت که بوسه گاه اشرف رسولان بود، از فزونی تلاش مهرآگینت پینه بسته بود.
همه ی قصرهای جنت و تمام گهرها و آذین های باغ بهشت، ذره ای از غبار خشت خانه ات هستند و هستی، جلوه ی یک سجود سالکانه ی تو. اگر نبودی، افلاک و آفریدگان به وادی حیات نمی رسیدند.
ما «اسیر» عنایت تو هستیم و «مسکین» و محتاج شفاعتت. اینک «یتیم» هجران توییم و سیه پوش نیلوفر ساقه شکسته ی شهود؛ « و یطعمون الطعام علی حبّه مسکینا ً و یتیما ً و اسیرا». ما را نیز به طعام معرفت و محبت، میهمان کن و از زلال زمزم خیر کثیر، بنوشان ای عطیه ی عرش!
سلام بر غمگنانه ترین روایت ولایت! امروز جان علی از تن مفارقت کرد، گرد یتیمی بر رخسار مهسای زینب نشست، موسم تنهایی حسن فرا رسید، حسین از همین لحظه، کربلایی شد و طلیعه ی عاشورا بر صحیفه ی راز، تابید. ای مهدی موعود، ای آخرین حجت یار! تو شاهدی که مادر سادات را شبانه به جانب مزاری ناپیدا مشایعت کردند و پیکر زخمی شقایق باغ ولایت را به آغوش خاک سپردند و علی بی یاور شد. ای قائم آل یاسین، ای شمس بنی هاشم، ای برپا کننده ی قسط ، ای احیاگر عدل علی! ذوالفقار قیام از نیام برآور و روا مدار که چنین، امواج غم بر دریای دل شیعه بیفزایند.
اینک در شعاع آفتاب خرداد، اندوهی سترگ بر شکوفه های قلب شیعه سایه گستر شد. ستاره ی امید نبی بر خاک فتاد و موج دریای دل علی به ساحل فرقت رسید و برترین آشنای عرشیان بر فراز دست سپیداران در سیاهی شب به ضیافت سرخ لقا نایل شد.
مادر، چه غریبانه از دیار عاطفه ها هجرت کرد و در مشایعتش مرغ دل تا فراسوی آسمان کوچید. معتصمین شیطان، تلخی شوکران فراق را در کام یاران سپیده ریختند. واحسرتا! مهتاب نیلی شفاعت به محاق نشست و طوبای رعنای ولایت و آذین صحیفه ی شهادت، پای به معراج نهاد و سایه ی همای عنایتش را از ماسوا برچید.
امروز از سیمای یاس ها و نسترن های بهاری، نکهت غم می خیزد. امروز شقایق های دشت بی قراری، سیاهپوش زهرای آل یاسینند و از سمت آبی دلدادگی، سحاب حزن و توفان حسرت به آسمان احساس سرخ شیعه رسیده و بارش اشک و تراوش زمزم عشق و ریزش آبشار حرمان و رویش غنچه های درد و داغ، منظر بهار غمند و عندلیب عاطفه را به نغمه ی فرقت فرامی خوانند.
یا فاطمه، یا سیدتنا و مولاتنا!
ادرکنا!
امروز صبای سوزدل ها حزین و خرامان به سوی مدینه وزید و عطر یاسمن های اندوه در کوچه های ارادت پیچید. سلام عاشقان بر غریب مدینه. امروز تمام راه های آسمان را به سوی مدینه گشوده اند و راهیان سبز سلوک به تنهایی مزار یار می اندیشند. آنک، در رثای گوهر گمگشته ی علی، ریزش الماس اشک را شاید و تراوش یاقوت آه. آنگاه که شمشاد شیدای ولایت را شبانه به معراج مهر بردند، چشمه ی اشتیاق خشکید و ماه امید، هجرت کرد. چه شباهنگام دلتنگی بود و چه سپیده ی سیاهی! تمام خورشیدهای شعف، یکباره با غروب آشنا شدند. سیمای سپید زهره ی منظومه ی ولایت به سرخی گرایید.
فاطمه، معیار فضایل بود و اسوه ی سرآمدان عصمت و میزان محسنین. در فناکده ی خاک، افول کرد و در بقاسرای عرش، طلوع و تابندگی نمود. هنوز آوای شیوایش در گوش دل ها باقی است که همگان را به پارسایی و پایداری در ولایت علوی می خواند و خود،عامل نخست آن بود. آیین محمد (ص) از استقامت سرخ زهرا آوازه یافت و امت از مرام زیبایش، مجد. فردای شیعه از دیروز شعله ناک آلاله ی شهید نبی، به روشنایی رسید و سوز سینه ی آسمانی اش، اقتدار و صبر حسین و سطوت و صلابت حسن را به ارمغان آورد.
السلام علیک یا فاطمة الزهرا یا بنت رسول الله!
ما خاک پای یوسف گمگشته ی توییم و حیات و قیام و حکومت و جان و روح و هستی مان رهین یک نگاه آسمانی اوست. انقلاب اسلامی ما جلوه ی کوچکی از نورعنایت فرزند عزیز توست. تمام شقایق های دشت التهاب برای قطره ای از دریای احسانش در انتظار، می سوزند.
خدایا مباد که نسیان و غفلت ما، موعود عاشقان را دل آزرده سازد، که تمام حیات و نهضت ما برای یک تبسم ملیح اوست. سال هاست که دلتنگ غیبت و نهانی اوییم و نیک می دانیم که وجود جودآگینش حضور محض است و نهانی، از آن ماست.
یا فاطمة الزهرا، یا قرة عین الرسول!
پدر و مادرم فدای خاک قدوم گل گمگشته ات باد. نظر عنایت خویش از ما مگیر. ضعیفانیم و چه کسی به ما نظر کند جز مظهر سطوت رسول یار؟ تهی دستانیم و چه کسی احسان مان کند جز جلوه ی غنای دوست؟
یا وجیهتا ًعند الله، اشفعی لنا عند الله!

 


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 10 فروردين 1393برچسب:, | 12:51 | نویسنده : ایمان تیموری |

 

امین باشیم و صادق

 

 

17 ربیع الاول بر پیروان راستین مبارک



برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 28 دی 1392برچسب:, | 10:39 | نویسنده : ایمان تیموری |

اربعین رد شد و ما کربلا نرفتیم حسین (ع) جان

میترسم حرم ندیده جون بدیم حسین (ع) جان

کاشکی تو رکاب تو بریم سمت نجف مهدی (عج) جان

کوفه و کاظمین و سامرا مهدی (عج) جان

اللهم عجل لولیک الفرج

باز افراد زیادی از شهرهای مختلف و کشورهای مختلف رفتن کربلا

طبق آمار سراسری حدود 30 میلیون زائر امسال در روز اربعین آقا حسین (ع) حضور داشتند . تصاویرش رو که می دیدم فقط حسرت می خوردم و به خودم می گفتم چکار کردی که ارباب نخواسته اونجا باشی مطمئن هستم همه حسینی ها این حس رو داشتند . آقا جان، جان خواهرت که بزرگترین مصیبت اهل بیت رو از نظر قائم آل محمد (ص) کشیده کاری کن من حقیرترین هم حرمت رو از نزدیک ببینم .

اللهم الرزقنا زیاره الحسین (ع)

برای سلامتی آقا امام زمان صلوات بفرستید


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 9 دی 1392برچسب:, | 12:12 | نویسنده : ایمان تیموری |

با عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری آقا و ارباب امام مظلوم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و خاندان و اصحاب و یاران با وفایش به عرض می رساند مراسم روضه خوانی و سینه زنی دهه محرم هیئت شیفتگان ابوالفضل (ع) از شب دوشنبه به پیشواز محرم رفته و و هر شب ساعت 9 تا شب شام قریبان ادامه دارد. با حضور معنوی خود تعداد گریه کنندگان بر حسین (ع) را افزایش داده و باعث شادی آن حضرت شوید .

با تشکر

هیئت شیفتگان ابوالفضل (ع) ملایر


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 11 آبان 1392برچسب:, | 18:19 | نویسنده : ایمان تیموری |
از داغ حسین اشک نم نم داریم 
در خانه سینه، تا ابد غم داریم
پیراهن و شال مشکی آماده کنید
9 روز دگر تا به محرم داریم.
لبیک یا حسین 

برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 5 آبان 1392برچسب:, | 9:4 | نویسنده : ایمان تیموری |

فرا رسیدن عید ولایت و امامت عید سعید غدیر خم عید مولی الموحدین علی علیه السلام بر تمامی علی دوستان مبارک . لعنت خدا تا روز ابد بر کسانی که در این روز با مولای ما بیعت کردند اما خیلی زود آن را شکستند.  و خیلی چیزهای دیگر هم شکستند.

 


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 5 آبان 1392برچسب:, | 9:0 | نویسنده : ایمان تیموری |

السلام علیک یا ابا عبد الله الحسین

السلام علی الحسین وعلی علی بن الحسین وعلی اولاد الحسین وعلی الصحاب الحسین

سلام بر تو ای حسین ...تو تاریخ را به حرکت در آوردی

وزبان زمان را به سرودن حماسه های زیبای جهاد

وایثار و شهادت گشودی .

دوستان  : نهضت عاشورا مکتبی زنده و جریانی پویاست و گذشت زمان از تا ثیر گذاری

آن بر جانهای مومنان نکاسته است.

نام ویاد امام حسین موجب جاری شدن اشک هر مومن است .

امام صادق علیه السلام فرمودند : الحسین عبره کل مومن . بحار ج۴۴ص۲۸۰

پیامبر اکرم ص: احب اللله من احب حسینا

هرکس حسین را دوست بداردخدا را دوست داشته است.

آیا غیر از این است که زیارت وسلام بر امام حسین وگریه وعزاداری برای او

نشانگر مهر ومحبت نسبت به اوست و محبت زمینه ساز اطاعت از او

و محبت واطاعت او متلازم با محبت و اطاعت پذیری از خداوند است ؟

دوستان :  آیا می شود امام حسین را به عنوان چراغ هدایت و کشتی نجات قبول داشت

و در تاریکی ضلالت ماند و در غرقاب گناهان گوهر ناب معنوی را از دست داد؟

... پس بیایید ماهم از قافله هدایت شونده گان ونجات یافته گان این مدرسه عشق

 عقب نمانیم و قدر امام حسین علیه السلام را بدانیم .

که نهضت حسینی برای اقشار مختلف جامع الگوهای خوبی دارد .

زیرا مدرسه امام حسین علیه السلام مدرسه ی احیای اسلام نبوی و اسلام علوی است.

مدرسه ای که اسلام حقیقی از آن جلوه دارد و تربیت شدگانش بینا و دانا .

کریم و عزیز   .آزاد از دنیا.  مطیع خدا و اهل شجاعت واستقامتند.

در مجالس امام حسین دنبال چه بگردیم ؟

دنبال یاد گیری و به دست آوردن اصولی چون اصل حریت و آزادگی

اصل عدالتخواهی و ظلم ستیزی اصل خدا ترسی وترس نا پذیری

اصل استقامت وپایداری اصل از خود گذشتگی وفداکاری .

جهاد وسخت کوشی وادب اصل غیرت دینی اصل تواضع و فروتنی

و اصل پایبندی به عهد و پیمان ووفاداری وامانتداری وعبودیت وبندگی

 و توجه به نماز که امام حسین علیه السلام برای ان به شهادت رسیدند .

برایبه دست آوردن این اصول با نگاهی عمیق وفراتر از احساس وشور بلکه با شعور به

عشق ورزی رفت در محرم .

نگاهی به علی اکبر وایثارش به ابا الفضل العباس و فاداری وادبش  

به قاسم بن الحسن معرفتش   به حربن یزید ریاحی و توبه بازگشتش وحبیب و....

درپایان متوجه باشیم که اینها انسانهایی نیستند که عملشان دست نیافتنی باشد

 بلکه هر کسی می تواندبه این مقامات برسد  البته اگر مسیر تربیتی وزندگی او

مسیر ولایت و امامت و اطاعت باشد .


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:, | 11:52 | نویسنده : ایمان تیموری |

آخر یه روز مهدی (عج) براتون حرم می سازه

در سالگرد تخریب قبور ائمه اطهار (ع) کار این وهابی های تکفیری را محکوم می کنیم.


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 25 مرداد 1392برچسب:, | 1:10 | نویسنده : ایمان تیموری |

ارباب بی کفن :

دلهره دارم نکنه کربلا را نبینم

محرم در حال رسیدن است

نکند محرم را نبینم

چشمانم منتظرند

دلم منتظر حسین هست

منتظر رسیدن قافله است

قافله کربلا در حال رسیدن است

محرم منتظرم ...

چشم انتظارم نگذار....

یا ابا عبدالله حسین  


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, | 23:25 | نویسنده : ایمان تیموری |

جدیدترین اس ام اس های اعیاد شعبانیه در ادامه مطلب

لطفا کلیک کنید


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 21 خرداد 1392برچسب:, | 11:41 | نویسنده : ایمان تیموری |


فرارسيدن روزهاي ولادت امام حسين (ع) سيد الشهداء ، حضرت عباس (ع) ، ابالفضل ، و امام علي بن الحسين (ع) ، زين العابدين رو به تمامي دوستان عزيز و شيعيان جهان تبريك عرض مي كنم.

امام حسین (ع) آزاد مرد تاریخ بشریت
نیمه رها کردن اعمال حج در سال 61 هجری قمری به خاطر واهمه از احتمال جنگ و خونریزی در حرم امن الهی و حرکت به سوی سرزمین عراق به علت اعلام آمادگی مردم آن وادی ، آن هم با زن و فرزند از سوی حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و به راه انداختن کاروان عشق و حماسه در کربلای معلی خود مجالی دیگر می طلبد که باید در محرم به آن پرداخت.
ولی حسین(ع) واژه ای است که هر راد مردی در طول تاریخ با آن آشناست و محبت شیعه به این واژه و شجاعت و الگو بودن آن خود بایسته و شایسته است که نسل سوم انقلاب با خصوصیات آن بیش از پیش آشنا تر می شود.
و چه زیبا معصوم (ع) گفت که عشق به ابا عبدالله (ع) آتشی است که در دل شیعیان نهادینه شده و هیچ گاه و با هیچ ابزاری خاموش نمی شود.
و گوشه ای از این علاقه به حسین و آرمان های او را می توان تنها در محرم و صفر در میان جوانان این مرز و بوم دید گه چگونه شعله می کشد و هر پیر و جوانی را نا خواسته وارد دستگاه عظیم ولایی می کند و آنچنان او را از خود بیخود می کند که هیچ واژه ای را یارای به تصویر کشیدن آن نمی باشد.

و با تو بگویم از کاروان عشق در کربلا . . .
اینجاست که خود بخود یاد جمله زیبای سید شهیدان اهل قلم استاد ادب و هنر و شهادت ، شهید مرتضی آوینی می افتم که می گفت " و تو ای برادر بگو که از کدامین قبیله ای؟ آنجا که هل من ناصر حسین به گوش می رسد و امام زمانت صلای نصرت می خواند ، تو برادر بگو که از کدامین قبیله ای؟ "
گویند که شروع مقطع تاریخ اسلام از هجرت پیامبر(ص) از مکه به مدینه نیست بلکه از غروب کاروان عاشورایی حسین (ع) در کربلا ، اسلام معنی و ماهیت ناب خود را گرفت و همان شد که نبی مکرم (ص) در راه تحققش جانفشانی ها کرد.
و اگر واقعه کربلا اتفاق نمی افتاد امروز نام و اثری از اسلام ناب محمدی قطعا" نمی بود و شاید دیگر هیچ یادی از شیعه نیز وجود نداشت ولی محرم که می آید این نام و یاد حسین (ع) و یارانش است که بر زبان هر پیر و جوان می افتد و لعنت آنهاست که بر یزید و یزیدیان جاری می شود.

و اما عباس تنها واژه زیبای وفاداری ...
و تو چگونه می توانی دریابی که عشق و حماسه دو برادر به هم ، چگونه در یک نبرد نمایان می شود آنجا عباس برادر را برادر خطاب می کند زیباترین تابلوی عشق و محبت در عین سربازی در رکاب ولی نمودار می شود.
عباس یعنی چهره همیشه عبوس برای دشمنان دین و یعنی شکست ناپذیر برای مشرکان .
تنها دستان قلم شده سردار رشید اسلام و علمدار کربلاست که فردای قیامت به داد شیعیان و مسلمانان آزاده خواهد رسید.


ولی سجاد (ع) امام العارفین و ساجدین است
حضرت سجاد (ع) ساجد و عابدی است که گریه های با سوز و آه او برای غربت و شهادت پدر ، به گواه مورخان و تاریخ نویسان حقیقتی است که نه تنها در احیای واقعیات عاشورا و مظلومیت شهادت امام شیعیان تاثیر فراوانی داشته بلکه در قیام های مختار و توابین پس از آن که برای خونخواهی شهدای کربلا بوده ، بی نقش نبوده است.
و امام سجاد (ع) مریض مصلحتی واقعه کربلاست که به چشم خود همه اتفاقات ناگوار آن روز و پرپر شدن عزیزان خود را به چشم دید.
و اما مگر می شود که از کربلا گفت ولی یادی از اسطوره صبر و استقامت و از پیام آور حماسه حسینی ، حضرت زینب (س) به میان نیاورد ، چرا که اگر زینب نبود کربلایی برای ما نمی ماند و صد البته که سخن از مقام و عظمت زینب کبری (س) گفتن مجال دیگری می طلبد که باید به آن پرداخت.



برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 21 خرداد 1392برچسب:, | 11:39 | نویسنده : ایمان تیموری |

ولادت پدر امامت امام علی (ع) تهنیت باد بر شما شیعیان سراسر جهان


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 2 خرداد 1392برچسب:, | 23:40 | نویسنده : ایمان تیموری |


میلاد با سعادت

دخت نبوت ،

همسر ولایت ،

مادر امامت ،

برشما مبارک باد . . .


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:, | 12:52 | نویسنده : ایمان تیموری |

کاروان ها یک به یک رفتند سوی کربلا

دیدی آخر ماند بر دل آروزی کربلا


همچو بیداران بیدل در میان خاک و خون

کی شود جانم بگیرد رنگ و بوی کربلا


حاضرم بود و نبودم را بگیری در عوض
یک دو جرعه می بنوشم از سبوی کربلا


باز من شب های جمعه قبله را گم میکنم
باز میخوانم نمازم را به سوی کربلا


هم صفا و هم منا در آروزی تربتش
کعبه گیرد آبرو از آبروی کربلا

 

 

در حسرت کربلاتم

 يك بار دگر قلم به دستم 

 از جام تو مي نخورده مستم

 

كشتي نجات! بارك الله

 مذبوح فرات! بارك الله

 

از درك تو كائنات ماندند  

 موسيقي بي كلام خواندند

 

آشفته ز قامت قيامت

 مبهوت ز حج ناتمامت

  

گفتند گل سر مدينه!      

 اي كشته ي جور و جهل و كينه!

 

آيا تو مسيح مرتضايي؟        

 مصلوب صليب نينوايي؟

 

اي پاره ي پيكر پيمبر!        

 افتاده به قتلگاه بي سر!

  

عالم همه سوگ مي سرايد    

 سوگت به زبان كلك نايد

  

اين سو ز فراق و داغ عباس(ع)  

 پژمرده و پرپر است هر ياس

 

يك سوي دگر نشسته زينب(س)   

 بر بستر پيكري پر از تب

 

 سر داده ز سوز و تابِ سجاد(ع)     

 از پستي روزگار فرياد

 

اين سوي نشسته نامه در خون    

آن سوي شكسته خامه مجنون

 

يك عاشق آشناي خسته             

در حسرت كربلا نشسته


 

 

 


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392برچسب:, | 17:14 | نویسنده : ایمان تیموری |
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد
.: Weblog Themes By VatanSkin :.